‘Maninci putin, traiesti mai mult’ arata o noua cercetare, dar oamenii de stiinta nu s-au pus de acord inca in aceasta privinta.O dieta drastica ar putea aduce batrineti lungi si sanatoase, promite un studiu recent, aducind astfel inca un suport pentru teoria pe care cercetatorii o formuleaza insistent de citeva decenii deja, anunta World Science. Bradley Willcox, de la Institutul de Cercetare Pacific Health, si John A. Burns, de la Scoala de Medicina din Honolulu, au comparat, in acest sens, mai multe populatii si dietele lor.
O viata lunga, dar infometata
November 28, 2007 by lenagalusca